08 septiembre 2011



Hoje eu não vou sair de casa
Today I won't leave my house
Hoje eu não vou pisar na rua
Today I won't step foot on the street
Hoje eu não vou trocar de roupa
Today I won't change clothes
Não vou sair de casa
I won't leave home

Hoje eu não quero ver a rua
Today I don't wanna see the street
Hoje eu não quero confusão
Today I don't want confusion
Hoje eu não quero ver pessoas
Today I don't wanna see people
Não vou sair de casa
I won't leave home

Acho um pouco bom
I find a little peace

Hoje eu vou ficar ouvindo música
Today I'm gonna stay here listening to music
Hoje eu vou ficar aqui dançando
Today I'm gonna stay here dancing
Hoje eu vou ficar aqui na minha
Today I'm gonna stay here at my place
Eu vou ficar sozinha
I'm gonna stay alone

Hoje eu vou ficar aqui dançando
Today I'm gonna stay here dancing
Hoje eu vou ficar aqui dançando
Today I'm gonna stay here dancing
Hoje eu vou ficar aqui dançando
Today I'm gonna stay here dancing
Ah tá!
That's it!

Acho um pouco bom
I find a little peace

Ah não vou atender
Uh I won't answer
Não vou atender
I'm not going to answer
Eu não quero atender!
I don't want to answer!

No hay comentarios:

Publicar un comentario